Skip to Main content Skip to Navigation
Journal articles

Une étude des postures enseignantes adoptées lors des débats sur des questions socialement vives (QSV) liées aux technologies de la convergence (NBIC) menés avec des élèves de collège

Document type :
Journal articles
Complete list of metadata

Cited literature [33 references]  Display  Hide  Download

https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01714815
Contributor : Agnieszka Jeziorski Connect in order to contact the contributor
Submitted on : Wednesday, February 21, 2018 - 9:56:44 PM
Last modification on : Friday, August 5, 2022 - 10:52:26 AM
Long-term archiving on: : Tuesday, May 22, 2018 - 3:14:25 PM

File

dire8_article4.pdf
Files produced by the author(s)

Identifiers

Citation

Nathalie Pannisal, Agnieszka Jeziorski, Alain Legardez. Une étude des postures enseignantes adoptées lors des débats sur des questions socialement vives (QSV) liées aux technologies de la convergence (NBIC) menés avec des élèves de collège. DIRE - Diversités recherches et terrains, Université de Limoges, 2016, ⟨10.25965/dire.786⟩. ⟨hal-01714815⟩

Share

Metrics

Record views

140

Files downloads

561