L’enseignement de la lecture et de l’écriture au cours préparatoire est-il vraiment de moindre qualité en éducation prioritaire ?

Document type :
Book sections
Complete list of metadatas

Cited literature [34 references]  Display  Hide  Download

https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01683287
Contributor : Roland Goigoux <>
Submitted on : Saturday, January 13, 2018 - 9:54:32 AM
Last modification on : Thursday, May 9, 2019 - 10:05:30 AM
Long-term archiving on : Monday, May 7, 2018 - 11:56:40 PM

File

Chapitre_GOIGOUX_&_CEBE_Educat...
Files produced by the author(s)

Identifiers

  • HAL Id : hal-01683287, version 1

Collections

Citation

Roland Goigoux, Sylvie Cèbe. L’enseignement de la lecture et de l’écriture au cours préparatoire est-il vraiment de moindre qualité en éducation prioritaire ?. B. Fouquet-Chauprade, A. Soussi. Pratiques pédagogiques et éducation prioritaire, Peter Lang, pp.153-182, 2018. ⟨hal-01683287⟩

Share

Metrics

Record views

77

Files downloads

1494