Skip to Main content Skip to Navigation
Conference papers

Exploration de pratiques pédagogiques déclarées dans l’enseignement supérieur : enquête semi-quantitative auprès d’enseignants-chercheurs de physique

Complete list of metadata

Cited literature [36 references]  Display  Hide  Download

https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01663287
Contributor : Cécile de Hosson Connect in order to contact the contributor
Submitted on : Monday, December 18, 2017 - 4:56:07 PM
Last modification on : Wednesday, October 27, 2021 - 3:56:21 PM

File

deHosson_Decamp_Morand_Robert_...
Publisher files allowed on an open archive

Identifiers

  • HAL Id : hal-01663287, version 1

Citation

C. de Hosson, Nicolas Décamp, Emilie Morand, Aline Robert. Exploration de pratiques pédagogiques déclarées dans l’enseignement supérieur : enquête semi-quantitative auprès d’enseignants-chercheurs de physique. Rencontres de l'ARDIST. 8e rencontre de l'association pour la recherche en didactique des sciences et des technologies, 2014, Marseille, France. ⟨hal-01663287⟩

Share

Metrics

Record views

212

Files downloads

138