From a Subtractive to Multiplicative Approach: A concept-driven interactive pathway on the selective absorption of light - Archive ouverte HAL Accéder directement au contenu
Article Dans Une Revue International Journal of Science Education Année : 2014

From a Subtractive to Multiplicative Approach: A concept-driven interactive pathway on the selective absorption of light

Fichier principal
Vignette du fichier
Viennot_deHosson_ijse2014.pdf (585.8 Ko) Télécharger le fichier
Origine : Fichiers éditeurs autorisés sur une archive ouverte
Loading...

Dates et versions

hal-01663280 , version 1 (18-12-2017)

Identifiants

Citer

Laurence Viennot, C. de Hosson. From a Subtractive to Multiplicative Approach: A concept-driven interactive pathway on the selective absorption of light. International Journal of Science Education, 2014, 37 (1), pp.1 - 30. ⟨10.1080/09500693.2014.950186⟩. ⟨hal-01663280⟩
93 Consultations
205 Téléchargements

Altmetric

Partager

Gmail Facebook X LinkedIn More