HAL will be down for maintenance from Friday, June 10 at 4pm through Monday, June 13 at 9am. More information
Skip to Main content Skip to Navigation
Journal articles

Le discours des enseignants sur leurs pratiques professionnelles face à la réussite scolaire des élèves en éducation prioritaire. Le cas des enseignants d’école élémentaire

Document type :
Journal articles
Complete list of metadata

Cited literature [19 references]  Display  Hide  Download

https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01617194
Contributor : Caroline Hache Connect in order to contact the contributor
Submitted on : Monday, October 16, 2017 - 1:09:49 PM
Last modification on : Wednesday, November 3, 2021 - 4:45:21 AM
Long-term archiving on: : Wednesday, January 17, 2018 - 1:18:05 PM

File

CRES17 Hache.pdf
Publisher files allowed on an open archive

Identifiers

  • HAL Id : hal-01617194, version 1

Collections

Citation

Caroline Hache. Le discours des enseignants sur leurs pratiques professionnelles face à la réussite scolaire des élèves en éducation prioritaire. Le cas des enseignants d’école élémentaire. Cahiers de la recherche sur l'éducation et les savoirs, ARES/Les éditions de la Maison des Sciences de l'Homme, 2017. ⟨hal-01617194⟩

Share

Metrics

Record views

279

Files downloads

469