Challenges for Quality of Experience Engineering for Added Value Services

A. Mellouk 1 A. Cuadra-Sanchez
1 CIR
LISSI - Laboratoire Images, Signaux et Systèmes Intelligents
Abstract : no abstract
Type de document :
Chapitre d'ouvrage
A. Mellouk and A. Cuadra-Sanchez. Quality of Experience Engineering for Customer Added Value Services: From Evaluation to Monitoring, ISTE/Wiley pp.1-10, 2014
Liste complète des métadonnées

https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01567709
Contributeur : Lab Lissi <>
Soumis le : lundi 24 juillet 2017 - 12:49:43
Dernière modification le : vendredi 31 août 2018 - 09:25:30

Identifiants

  • HAL Id : hal-01567709, version 1

Collections

Citation

A. Mellouk, A. Cuadra-Sanchez. Challenges for Quality of Experience Engineering for Added Value Services. A. Mellouk and A. Cuadra-Sanchez. Quality of Experience Engineering for Customer Added Value Services: From Evaluation to Monitoring, ISTE/Wiley pp.1-10, 2014. 〈hal-01567709〉

Partager

Métriques

Consultations de la notice

23