An approach to automatic analysis of learners' social behavior during computer-mediated synchronous conversations

Abstract : no abstract
Type de document :
Communication dans un congrès
Cerri S. A. and Gouardères G. and Paraguaçu F. Intelligent Tutoring Systems, ITS'02, 2002, Biarritz, France. Springer Verlag, Lecture No (2363), pp.630--640, 2002
Liste complète des métadonnées

https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01452696
Contributeur : Hakim Amokrane <>
Soumis le : jeudi 2 février 2017 - 10:37:43
Dernière modification le : lundi 6 février 2017 - 15:07:01

Identifiants

  • HAL Id : hal-01452696, version 1

Collections

Citation

Sébastien George, Pascal Leroux. An approach to automatic analysis of learners' social behavior during computer-mediated synchronous conversations. Cerri S. A. and Gouardères G. and Paraguaçu F. Intelligent Tutoring Systems, ITS'02, 2002, Biarritz, France. Springer Verlag, Lecture No (2363), pp.630--640, 2002. 〈hal-01452696〉

Partager

Métriques

Consultations de la notice

93