Language Independent Rules for Suggesting and Formalizing Observed Uses in a Pedagogical Reengineering Context - Archive ouverte HAL Accéder directement au contenu
Communication Dans Un Congrès Année : 2005

Language Independent Rules for Suggesting and Formalizing Observed Uses in a Pedagogical Reengineering Context

Fichier principal
Vignette du fichier
icalt05_vbarre.pdf (370.61 Ko) Télécharger le fichier
Origine : Fichiers produits par l'(les) auteur(s)
Loading...

Dates et versions

hal-01452355 , version 1 (13-03-2019)

Identifiants

Citer

Vincent Barré, Christophe Choquet. Language Independent Rules for Suggesting and Formalizing Observed Uses in a Pedagogical Reengineering Context. IEEE International Conference on Advanced Learning Technologies (ICALT'2005), 2005, Kaohsiung, Taiwan. pp.550--554, ⟨10.1109/ICALT.2005.189⟩. ⟨hal-01452355⟩
110 Consultations
44 Téléchargements

Altmetric

Partager

Gmail Facebook X LinkedIn More