Re-engineering of Pedagogical Scenarios Using the Data Combination Language and Usage Tracking Language - Archive ouverte HAL Accéder directement au contenu
Communication Dans Un Congrès Année : 2010

Re-engineering of Pedagogical Scenarios Using the Data Combination Language and Usage Tracking Language

Diem Pham Thi Ngoc
  • Fonction : Auteur
  • PersonId : 765495
  • IdRef : 160402123

Résumé

no abstract
Fichier non déposé

Dates et versions

hal-01452345 , version 1 (01-02-2017)

Identifiants

  • HAL Id : hal-01452345 , version 1

Citer

Diem Pham Thi Ngoc, Sébastien Iksal, Christophe Choquet. Re-engineering of Pedagogical Scenarios Using the Data Combination Language and Usage Tracking Language. The 10th IEEE International Conference on Advanced Learning Technologies (ICALT' 2010), 2010, Sousse, Tunisia. pp.506--510. ⟨hal-01452345⟩
120 Consultations
1 Téléchargements

Partager

Gmail Facebook X LinkedIn More