Re-engineering of Pedagogical Scenarios Using the Data Combination Language and Usage Tracking Language

Abstract : no abstract
Type de document :
Communication dans un congrès
The 10th IEEE International Conference on Advanced Learning Technologies (ICALT' 2010), 2010, Sousse, Tunisia. IEEE Computer Society Publications, pp.506--510, 2010
Liste complète des métadonnées

https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01452345
Contributeur : Hakim Amokrane <>
Soumis le : mercredi 1 février 2017 - 18:26:15
Dernière modification le : lundi 6 février 2017 - 14:17:21

Identifiants

  • HAL Id : hal-01452345, version 1

Collections

Citation

Diem Pham Thi Ngoc, Sébastien Iksal, Christophe Choquet. Re-engineering of Pedagogical Scenarios Using the Data Combination Language and Usage Tracking Language. The 10th IEEE International Conference on Advanced Learning Technologies (ICALT' 2010), 2010, Sousse, Tunisia. IEEE Computer Society Publications, pp.506--510, 2010. 〈hal-01452345〉

Partager

Métriques

Consultations de la notice

140