Indexing learning scenarios by the most adapted contexts : An approach based on the observation of scenario progress in session

Abstract : no abstract
Type de document :
Communication dans un congrès
The 15th IEEE International Conference on Advanced Learning Technologies - ICALT2015, 2015, Hualien, Taiwan. pp.39--43, 2015
Liste complète des métadonnées

https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01452338
Contributeur : Hakim Amokrane <>
Soumis le : mercredi 1 février 2017 - 18:26:10
Dernière modification le : lundi 6 février 2017 - 14:14:08

Identifiants

  • HAL Id : hal-01452338, version 1

Collections

Citation

Meriem Chaabouni, Claudine Piau-Toffolon, Mona Laroussi, Christophe Choquet. Indexing learning scenarios by the most adapted contexts : An approach based on the observation of scenario progress in session. The 15th IEEE International Conference on Advanced Learning Technologies - ICALT2015, 2015, Hualien, Taiwan. pp.39--43, 2015. 〈hal-01452338〉

Partager

Métriques

Consultations de la notice

103