Toward Design Patterns for Usage Analysis and Observation in Re-Engineering Process of Learning Systems

Abstract : no abstract
Type de document :
Communication dans un congrès
Proceeding of ED-MEDIA 2005 World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia & Telecommunications, 2005, Montreal, Canada. pp.1495--1500, 2005
Liste complète des métadonnées

https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01434255
Contributeur : Sylvain Meignier <>
Soumis le : vendredi 13 janvier 2017 - 11:31:41
Dernière modification le : samedi 4 février 2017 - 01:00:06

Identifiants

  • HAL Id : hal-01434255, version 1

Collections

Citation

Noa Randriamalaka, Sébastien Iksal. Toward Design Patterns for Usage Analysis and Observation in Re-Engineering Process of Learning Systems. Proceeding of ED-MEDIA 2005 World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia & Telecommunications, 2005, Montreal, Canada. pp.1495--1500, 2005. 〈hal-01434255〉

Partager

Métriques

Consultations de la notice

74