Patterns,Pedagogical Design Schemes and Process for Instructional Design : With a Pattern-based and Teacher-centered Approach - Archive ouverte HAL Accéder directement au contenu
Communication Dans Un Congrès Année : 2013

Patterns,Pedagogical Design Schemes and Process for Instructional Design : With a Pattern-based and Teacher-centered Approach

Fichier principal
Vignette du fichier
ICALT2013-final_rev_mars.pdf (498.85 Ko) Télécharger le fichier
Origine : Fichiers produits par l'(les) auteur(s)
Loading...

Dates et versions

hal-01433452 , version 1 (24-08-2018)

Identifiants

  • HAL Id : hal-01433452 , version 1

Citer

Jean-Pierre Clayer, Claudine Piau-Toffolon, Christophe Choquet. Patterns,Pedagogical Design Schemes and Process for Instructional Design : With a Pattern-based and Teacher-centered Approach. 13th Int. Conf. on Advanced Learning Technologies (ICALT'13), Jul 2013, Beijing, China. pp.304--306. ⟨hal-01433452⟩
91 Consultations
425 Téléchargements

Partager

Gmail Facebook X LinkedIn More