. Ibid, . Id-est-abbate, ?. Multo-leviora-forsitan-non-pateretur-santo-martino, O. I. Cit, R. Bejczy et al., 12 Ibid., col. 134B : Conjugia copulant illicita, quandoque dissolvunt licita. 13 P. LINEHAN, « Santo Martino and the Context of Sanctity in the Thirteenth-Century León 14 HUGUES DE FOUILLOY, De claustro animae, in PL 176, col. 1017-1183. 15 J. LAEMERS, « Claustrum animae: The Community as Example for Interior Reform », Virtue and Ethics in the Twelfth Century, dir, 134C : Pro principe igitur saeculari Alpinum frigus, libenter Italiae calorem patitur La chronologie de rédaction du De claustro anime est encore aujourd'hui mal assurée : Fr. NEGRI, « Ancora sul De claustro animae di Ugo di Fouilloy: tradizione manoscritta », Aevum Voir le paroxysme de réécriture : PL 209, col. 128B-D, Consilia principum perversa ? quod non decet loqueris ; passage emprunté à HUGUES DE FOUILLOY, op. cit. n. 16, col. 1067A-B. 18 Synthèse stimulante dans : M. AURELL, L'empire des Plantagenêt 128D : Duae tamen sunt curiae principum saecularium, quorumdam scilicet qui ecclesias construunt, et quorumdam qui destruunt. [?] In utraque vero necessarium est consilium Chusi, pp.687-698, 1995.