Emotion and complex tasks: Writing abilities in young graders

Keywords : Psycholinguisitics
Type de document :
Communication dans un congrès
22nd Italian Workshop on Neural Networks (WIRN 2012), May 2012, Vietri sul Mare, Salerno, Italy. 2013, 〈http://link.springer.com/chapter/10.1007%2F978-3-642-35467-0_35〉
Liste complète des métadonnées

https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01360220
Contributeur : Umr 7320 Bases, Corpus, Langage <>
Soumis le : lundi 5 septembre 2016 - 15:27:57
Dernière modification le : jeudi 3 mai 2018 - 12:52:02

Identifiants

  • HAL Id : hal-01360220, version 1

Collections

Citation

Michael Fartoukh, Lucile Chanquoy, Annie Piolat. Emotion and complex tasks: Writing abilities in young graders. 22nd Italian Workshop on Neural Networks (WIRN 2012), May 2012, Vietri sul Mare, Salerno, Italy. 2013, 〈http://link.springer.com/chapter/10.1007%2F978-3-642-35467-0_35〉. 〈hal-01360220〉

Partager

Métriques

Consultations de la notice

164