Comment la recherche didactique évalue les pratiques d'enseignement de la littérature

Bertrand Daunay 1, 2
2 Théodile-CIREL
CIREL - Centre Interuniversitaire de Recherche en Education de Lille (CIREL) - EA 4354 : EA1764
Abstract : THE MODALITIES OF ASSESSMENT OF THE PRACTICES OF TEACHING OF LITERATURE IN THE DIDACTIC RESEARCHES
Document type :
Book sections
Liste complète des métadonnées

Cited literature [5 references]  Display  Hide  Download

https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01354221
Contributor : Bertrand Daunay <>
Submitted on : Thursday, August 18, 2016 - 8:15:23 PM
Last modification on : Wednesday, November 28, 2018 - 2:08:03 PM
Document(s) archivé(s) le : Saturday, November 19, 2016 - 9:14:19 PM

File

2007 Dufays.pdf
Files produced by the author(s)

Identifiers

  • HAL Id : hal-01354221, version 1

Collections

Citation

Bertrand Daunay. Comment la recherche didactique évalue les pratiques d'enseignement de la littérature. Jean-Louis Dufays. Enseigner et apprendre la littérature aujourd’hui, pour quoi faire ? Sens, utilité, évaluation,, Presses universitaires de Louvain, pp.35-43, 2007, 978-2874631009. ⟨hal-01354221⟩

Share

Metrics

Record views

153

Files downloads

181