Transfer, transformation, transition: What the School Library can do in Transliteracy, the French Context

Anne Lehmans 1 Valentine Mazurier 1
1 COGNITIQUE
IMS - Laboratoire de l'intégration, du matériau au système
Type de document :
Communication dans un congrès
44 th international association of school librariansip international conference, Jun 2015, Maastricht, Netherlands. IASL, The school library rocks: living it, learning it, loving it, pp.312-323
Liste complète des métadonnées

https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01265970
Contributeur : Nelly Troadec <>
Soumis le : lundi 1 février 2016 - 20:03:18
Dernière modification le : jeudi 11 janvier 2018 - 06:26:59

Identifiants

  • HAL Id : hal-01265970, version 1

Citation

Anne Lehmans, Valentine Mazurier. Transfer, transformation, transition: What the School Library can do in Transliteracy, the French Context. 44 th international association of school librariansip international conference, Jun 2015, Maastricht, Netherlands. IASL, The school library rocks: living it, learning it, loving it, pp.312-323. 〈hal-01265970〉

Partager

Métriques

Consultations de la notice

179