Barriers for young pupils with disabilities to access Higher Education. Breakpoints identified and levers to solve it

François Demontoux 1, * Véronique Lespinet-Najib 2, * Hélène Fremont 1 E. Woigard C. Ponce A. Grandpré
* Auteur correspondant
2 COGNITIQUE
IMS - Laboratoire de l'intégration, du matériau au système
Type de document :
Communication dans un congrès
25th EAEEIE (European Association for Education in Electrical and Information Engineering) Annual Conference, May 2014, Çeşme, Izmir, Turkey. A paraître, 2014
Liste complète des métadonnées

https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-00984601
Contributeur : Nelly Troadec <>
Soumis le : lundi 28 avril 2014 - 15:44:18
Dernière modification le : jeudi 24 janvier 2019 - 09:52:02

Identifiants

  • HAL Id : hal-00984601, version 1

Citation

François Demontoux, Véronique Lespinet-Najib, Hélène Fremont, E. Woigard, C. Ponce, et al.. Barriers for young pupils with disabilities to access Higher Education. Breakpoints identified and levers to solve it. 25th EAEEIE (European Association for Education in Electrical and Information Engineering) Annual Conference, May 2014, Çeşme, Izmir, Turkey. A paraître, 2014. 〈hal-00984601〉

Partager

Métriques

Consultations de la notice

295