Automatic Semantic Activity Monitoring of Distance Learners Guided by Pedagogical Scenarios

Viviane Guéraud 1 Jean-Michel Cagnat 2
1 MeTAH
CLIPS - IMAG - Communication Langagière et Interaction Personne-Système, LIG - Laboratoire d'Informatique de Grenoble
Résumé : no abstract
Type de document :
Communication dans un congrès
EC-TEL 2006 Proceedings, in "in Innovative Approaches for Learning and Knowledge Sharing", Lecture Notes in Computer Science, Springer, Volume 4227/2008, 2006, Unknown, pp.476-481, 2006
Liste complète des métadonnées

https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-00962005
Contributeur : Denis Bouhineau <>
Soumis le : jeudi 20 mars 2014 - 15:47:50
Dernière modification le : jeudi 11 octobre 2018 - 08:48:04

Identifiants

  • HAL Id : hal-00962005, version 1

Collections

Citation

Viviane Guéraud, Jean-Michel Cagnat. Automatic Semantic Activity Monitoring of Distance Learners Guided by Pedagogical Scenarios. EC-TEL 2006 Proceedings, in "in Innovative Approaches for Learning and Knowledge Sharing", Lecture Notes in Computer Science, Springer, Volume 4227/2008, 2006, Unknown, pp.476-481, 2006. 〈hal-00962005〉

Partager

Métriques

Consultations de la notice

221