Three Criteria to help Students to Design their own Experimental Procedures for Inquiry-Based-Learning

Eric Sanchez 1 Patricia Marzin 2 R. Monod-Ansaldi Daniel Devallois 3
2 MeTAH
LIG - Laboratoire d'Informatique de Grenoble, LIDSET - Laboratoire Interdisciplinaire de Didactique des Sciences Expérimentales et des Technologies
Résumé : no abstract
Type de document :
Communication dans un congrès
Proceedings of ERIDOB (European Researchers in Didactics of Biology) 2008, 2008, Unknown, pp.n.a., 2008
Liste complète des métadonnées

https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-00961994
Contributeur : Denis Bouhineau <>
Soumis le : jeudi 20 mars 2014 - 15:47:37
Dernière modification le : jeudi 11 octobre 2018 - 08:48:04

Identifiants

  • HAL Id : hal-00961994, version 1

Collections

Citation

Eric Sanchez, Patricia Marzin, R. Monod-Ansaldi, Daniel Devallois. Three Criteria to help Students to Design their own Experimental Procedures for Inquiry-Based-Learning. Proceedings of ERIDOB (European Researchers in Didactics of Biology) 2008, 2008, Unknown, pp.n.a., 2008. 〈hal-00961994〉

Partager

Métriques

Consultations de la notice

164