Pricing of Goods with Bandwagon Properties : The Curse of Coordination

Abstract : In this article, we briefly review the models of social interactions concerning the pricing of goods with Bandwagon effects.
Type de document :
Chapitre d'ouvrage
F. Abergel et al. Econophysics of Agent-Based Models, Springer International Publishing, pp.229-232, 2014, New Economic Windows, 978-3-319-00022-0
Liste complète des métadonnées

https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-00943366
Contributeur : Mirta Gordon <>
Soumis le : vendredi 7 février 2014 - 14:29:38
Dernière modification le : mercredi 12 octobre 2016 - 01:27:55

Identifiants

  • HAL Id : hal-00943366, version 1

Collections

Citation

Mirta B. Gordon, Jean-Pierre Nadal, Denis Phan, Viktoriya Semeshenko. Pricing of Goods with Bandwagon Properties : The Curse of Coordination. F. Abergel et al. Econophysics of Agent-Based Models, Springer International Publishing, pp.229-232, 2014, New Economic Windows, 978-3-319-00022-0. <hal-00943366>

Partager

Métriques

Consultations de la notice

98