Modelling reading development through phonological decoding and self-teaching: Implications for dyslexia.

Type de document :
Article dans une revue
Philosophical Transactions of the Royal Society B: Biological Sciences, Royal Society, The, 2014, 369 (1634), pp.doi: 10.1098/rstb.2012.0397
Liste complète des métadonnées

https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-00932101
Contributeur : Stéphane Dufau <>
Soumis le : jeudi 16 janvier 2014 - 12:05:31
Dernière modification le : samedi 3 novembre 2018 - 10:00:07

Identifiants

  • HAL Id : hal-00932101, version 1

Collections

Citation

Johannes C. Ziegler, Conrad Perry, Marco Zorzi. Modelling reading development through phonological decoding and self-teaching: Implications for dyslexia.. Philosophical Transactions of the Royal Society B: Biological Sciences, Royal Society, The, 2014, 369 (1634), pp.doi: 10.1098/rstb.2012.0397. 〈hal-00932101〉

Partager

Métriques

Consultations de la notice

89