Student construction of arguments by creating and exchanging emerging Learning objects in SCY-Lab

Patricia Marzin 1 Rachel Julien 2
1 MeTAH
LIG - Laboratoire d'Informatique de Grenoble
Résumé : no abstract
Type de document :
Communication dans un congrès
ESERA 2011- 9th biannual conference of the European Science Education Research Association, Sep 2011, Lyon, France. (3 p.), 2011
Liste complète des métadonnées

https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-00877800
Contributeur : Denis Bouhineau <>
Soumis le : mardi 29 octobre 2013 - 18:52:33
Dernière modification le : jeudi 11 octobre 2018 - 08:48:04

Identifiants

  • HAL Id : hal-00877800, version 1

Collections

Citation

Patricia Marzin, Rachel Julien. Student construction of arguments by creating and exchanging emerging Learning objects in SCY-Lab. ESERA 2011- 9th biannual conference of the European Science Education Research Association, Sep 2011, Lyon, France. (3 p.), 2011. 〈hal-00877800〉

Partager

Métriques

Consultations de la notice

209