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6 résultats
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Simulation et contrôle de phénomènes physiquesSynthèse d'image et réalité virtuelle [cs.GR]. Université Grenoble Alpes, 2016. Français. ⟨NNT : 2016GREAM062⟩
Thèse
tel-01475023v1
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Exploring the Use of Adaptively Restrained Particles for Graphics SimulationsVRIPHYS 2013 - 10th Workshop on Virtual Reality Interaction and Physical Simulation, Nov 2013, Lille, France. pp.17-24, ⟨10.2312/PE.vriphys.vriphys13.017-024⟩
Communication dans un congrès
hal-00914653v1
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Adaptive Physically Based Models in Computer GraphicsComputer Graphics Forum, 2017, 36 (6), pp.312-337 ⟨10.1111/cgf.12941⟩
Article dans une revue
hal-01367170v1
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Space-time sculpting of liquid animationMotion In Games, Oct 2016, San Francisco, United States. pp.61-71, ⟨10.1145/2994258.2994261⟩
Communication dans un congrès
hal-01367181v1
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Interactive Detailed Cutting of Thin Sheets8th ACM SIGGRAPH Conference on Motion in Games, MIG '15, Nov 2015, Paris, France. pp.125-132, ⟨10.1145/2822013.2822018⟩
Communication dans un congrès
hal-01206780v1
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Interactive procedural simulation of paper tearing with sound8th ACM SIGGRAPH Conference on Motion in Games, MIG '15, Nov 2015, Paris, France. pp.143-149, ⟨10.1145/2822013.2822029⟩
Communication dans un congrès
hal-01206764v1
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