Recherche - Laboratoire Jean Kuntzmann Accéder directement au contenu

Filtrer vos résultats

4 résultats
Image document

Whitted Ray-Tracing for Dynamic Scenes using a Ray-Space Hierarchy on the GPU

David Roger , Ulf Assarsson , Nicolas Holzschuch
Symposium on Rendering, Rendering Techniques 2007, Jun 2007, Grenoble, France. pp.99-110, ⟨10.2312/EGWR/EGSR07/099-110⟩
Communication dans un congrès hal-00171587v1
Image document

Efficient Stream Reduction on the GPU

David Roger , Ulf Assarsson , Nicolas Holzschuch
Workshop on General Purpose Processing on Graphics Processing Units, Oct 2007, Boston, United States
Communication dans un congrès inria-00438171v1
Image document

Fast Precomputed Ambient Occlusion for Proximity Shadows

Mattias Malmer , Fredrik Malmer , Ulf Assarsson , Nicolas Holzschuch
Journal of graphics tools, 2007, 12 (2), pp.59-71. ⟨10.1080/2151237X.2007.10129241⟩
Article dans une revue inria-00379385v1
Image document

Sample-based Visibility for Soft Shadows Using Alias-free Shadow Maps

Erik Sintorn , Elmar Eisemann , Ulf Assarsson
Computer Graphics Forum, 2008, Proceedings of the Eurographics Symposium on Rendering 2008, 27 (4), pp.1285-1292. ⟨10.1111/j.1467-8659.2008.01267.x⟩
Article dans une revue inria-00345285v1