Filtrer vos résultats
- 4
- 2
- 2
- 4
- 1
- 3
- 4
- 4
- 4
- 1
- 4
- 3
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
4 résultats
|
|
triés par
|
|
Whitted Ray-Tracing for Dynamic Scenes using a Ray-Space Hierarchy on the GPUSymposium on Rendering, Rendering Techniques 2007, Jun 2007, Grenoble, France. pp.99-110, ⟨10.2312/EGWR/EGSR07/099-110⟩
Communication dans un congrès
hal-00171587v1
|
||
|
Efficient Stream Reduction on the GPUWorkshop on General Purpose Processing on Graphics Processing Units, Oct 2007, Boston, United States
Communication dans un congrès
inria-00438171v1
|
||
|
Fast Precomputed Ambient Occlusion for Proximity ShadowsJournal of graphics tools, 2007, 12 (2), pp.59-71. ⟨10.1080/2151237X.2007.10129241⟩
Article dans une revue
inria-00379385v1
|
||
|
Sample-based Visibility for Soft Shadows Using Alias-free Shadow MapsComputer Graphics Forum, 2008, Proceedings of the Eurographics Symposium on Rendering 2008, 27 (4), pp.1285-1292. ⟨10.1111/j.1467-8659.2008.01267.x⟩
Article dans une revue
inria-00345285v1
|