HAL will be down for maintenance from Friday, June 10 at 4pm through Monday, June 13 at 9am. More information
Skip to Main content Skip to Navigation
Book sections

L'influence de la marque employeur sur l'e-reputation : l'exemple de trois banques françaises présentes sur le marché français

Document type :
Book sections
Complete list of metadata

https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-00808719
Contributor : Valérie Larroche Connect in order to contact the contributor
Submitted on : Saturday, April 6, 2013 - 3:21:56 PM
Last modification on : Friday, January 29, 2021 - 4:37:14 PM

Identifiers

  • HAL Id : hal-00808719, version 1

Citation

Valérie Larroche. L'influence de la marque employeur sur l'e-reputation : l'exemple de trois banques françaises présentes sur le marché français. Francine Charest, Alain Lavigne, Charles Moumouni. Médias sociaux et relations publiques, Presse de l'Université du Québec, pp.65-82, 2015. ⟨hal-00808719⟩

Share

Metrics

Record views

490